Telenovelas Are Hell: Amigas Y Rivales

Amigas y Rivales is a telenovela that will make you never want to have kids
Watch all episodes of Amigas Y Rivales on Xfinity:
xfin.tv/2RmBD1n
Binge all episodes of “Telenovelas Are Hell” on the FOD website:
www.funnyordie.com/telenovelas-are-hell
Subscribe now: esproject.info
#
#
#
Get more Funny Or Die
-------------------------------
Like FOD on Facebook: funnyordie
Follow FOD on Twitter: funnyordie
Follow FOD on Tumblr: funnyordie.tumblr.com/
Follow FOD on Instagram: funnyordie
Follow FOD on Pinterest: www.pinterest.com/funnyordie
Follow FOD on Google+: plus.google.com/+funnyordie
See the original at: www.funnyordie.com/

Descargar

Vistas
492,254

Comentarios

  • Wow he'll of crap , who wrote that piss of crap , I mean all Novelas are crap but this shit is beyond lol thanks , I'm glad I didn't watch too entertain with cartoons until now , I just remember changing the channel lol.

    Sandy TorresSandy TorresHace 3 horas
  • El feo it’s really nice and hot now

    French BoyFrench BoyHace 5 horas
  • I almost choked at the end 😂

    LuDelRey5LuDelRey5Hace 12 horas
  • This novela was my shit!! 😂😂😅

    imaredhelimaredhelHace 15 horas
  • I would like all of these videos to be in Spanish, is more funny 😂

    Lulu KitajimaLulu KitajimaHace un día
  • Well this one is really weird 🤣🤣 Also I'm dissapointed that one of these girls has the same name as me 😒

    Arual NNTArual NNTHace un día
  • Aww the 90s soaps

    Orlando SanchezOrlando SanchezHace un día
  • LMFAOOO I WAS LIKE 9 AND I USED TO JAM TO THE THEME SONG HAVING NO IDEA WHAT IT WAS ABOUT 😭😂

    Jania DelacruzJania DelacruzHace un día
  • Lol I remember that shit from when I was a kid, I never watched it and now I kinda regret it

    TarnovTarnovHace un día
  • Sonadoras reboot

    molnr zsmolnr zsHace 2 días
  • We thought Riverdale was bad

    Ryanator RaptorRyanator RaptorHace 2 días
  • Mexican soap operas are the worst

    Antônio Carlos FisicaAntônio Carlos FisicaHace 2 días
  • Why telenovelas so tragic always died by heart. Attack

    SpammingTitanXDSpammingTitanXDHace 2 días
  • Omgosh 😂

    Maricarmen7 VlogsMaricarmen7 VlogsHace 3 días
  • “It has incest” Me: *qu-*

    Lively BubbsLively BubbsHace 3 días
  • <a href="#" class="seekto" data-time="330">5:30</a> so... The Red Graduation?

    César DagonCésar DagonHace 5 días
  • TIP: DO NOT WATCH THIS WHILE DRINKING SOMETHING!!! I just spilled all my coca cola all over my damn desk because this was just too hilarious xD

    lefreakfullefreakfulHace 5 días
  • Also, like 5 different girls are in love with Robertito lol 1. Roxana 2. Laura 3. Alejandra (even tho she fukin ded) 4. Nayeli 5. Ofelia

    oh_woah_no_wayoh_woah_no_wayHace 6 días
  • WTF

    DJ AUDIO1DJ AUDIO1Hace 6 días
  • you forgot to mention El Feo gets handsome in the end

    Lucas Cavalcanti BotelhoLucas Cavalcanti BotelhoHace 7 días
  • How did they get into the middle of the balloons circle?

    Tovarisch UrrraaaTovarisch UrrraaaHace 9 días
  • Have you watched brazilian telenovelas? Duuude they are funny!

    Adam Henrique Freire SousaAdam Henrique Freire SousaHace 9 días
  • Hilarious 😂

    Stanly LaruanStanly LaruanHace 12 días
  • You should totally make a video about Mexican/Miami 2000s Telenovela "Rebecca". The acting and argument are so absurd. These videos are definitely hilarious, love them!

    Andrés NavedaAndrés NavedaHace 12 días
  • Fuck I haven't laughed so much with a video since forever, the part where El Feo proposed with a pineapple sent my sides to high orbit

    ELMER ROMEROELMER ROMEROHace 15 días
  • My jaw literally dropped wide open at parts in this video LMAO

    tinglesrosyrupeelandtinglesrosyrupeelandHace 16 días
  • Johnny Trinidad was the original Dora the Explorer

    Wes RodriguezWes RodriguezHace 17 días
  • What the actually.....like what....

    Andrue FinleyAndrue FinleyHace 18 días
  • I remember watching this telenovela with my maid when i was like 7 years old, now i get why i'm so fucked up lol. PD: the narrator is freaking amazing.

    German Andrés Gelves BadilloGerman Andrés Gelves BadilloHace 18 días
  • Even in the first damn episode everything is hell

    Shegdiola PotalaShegdiola PotalaHace 19 días
  • Hey Funny Or Die! I need more of these! Now! PLEASE!

    lulu0112x0x0lulu0112x0x0Hace 19 días
  • Do "El Maleficio" please!

    Sergio SotoSergio SotoHace 20 días
  • <a href="#" class="seekto" data-time="333">5:33</a> lol

    canis feliscanis felisHace 21 un día
  • I used to watch these when I was in my earlier years of studying Spanish. Needless to say, no to English language soap operas, and no to Telenovias!

    mamc1986mamc1986Hace 21 un día
  • Please make video about telenovela ROSALINDA 😂 my favourite childhood tv show

    ZUL MOHDZUL MOHDHace 21 un día
  • OKAY this was truly the weirdest ep !

    ImperiomImperiomHace 22 días
  • I'm not Spanish and I like watching telenovelas this show was one of my favorites the remake was terrible

    John EtheridgeJohn EtheridgeHace 24 días
  • Okay but that girl still has hiv and the other was still forced into prostitution and probably has it now too...

    Yelyahfan88 xYelyahfan88 xHace 28 días
  • That is so fucked up omg lolllll

    Volt CatastropherVolt CatastropherHace un mes
  • I laughed so hard enjoying the show hahhhhhh 😂😂😂

    Christina MokeChristina MokeHace un mes
  • I love telenovelas 😂😂😂

    Aesha AlbertsAesha AlbertsHace un mes
  • The worst telenovela ever!

    WilkSzaryWilkSzaryHace un mes
  • Two sad huevos 🥚🥚😂😂😂

    Romeo VásquezRomeo VásquezHace un mes
  • Can you do Rosalinda next?

    Sarah Christina GanzonSarah Christina GanzonHace un mes
  • Them sounds effects when people are kissing is gross but hilarious 😂

    Chela LinChela LinHace un mes
  • You, lady, are a piece of shit, and I can relate..

    Sophie ObareSophie ObareHace un mes
  • Is that Eduardo Santamarina at the end flower scene? Anyone remember what he was doing there?

    ada valenciaada valenciaHace un mes
  • A video of "Cuando Seas Mía" please

    zeroprmscszeroprmscsHace un mes
  • Is a telenovela like a mini series? Or does it run for a really long time like a soap opera?

    revolver tacorevolver tacoHace un mes
  • Novelas are the main reason latinas are overly dramatic 💅

    Sounds From The Underground.Sounds From The Underground.Hace un mes
  • Philippines has remakes of "Pasion De Gavilanes", "Rubi" and Thalia's Maria Trilogy so this Telenovela can have a Filipino version too.

    Milady Milla de Winter JovovichMilady Milla de Winter JovovichHace un mes
  • I watched this as a kid and don't remember it being this insane

    officAllie1991officAllie1991Hace un mes
  • WHAT

    officAllie1991officAllie1991Hace un mes
  • I lost it when she started choking out that poor old lady LMAOOOO 😂😂

    ChristianChristianHace un mes
  • Soñadoras please

    crymar09crymar09Hace un mes
  • <a href="#" class="seekto" data-time="70">1:10</a> Amazing writing here

    AVO Channel: Adrian Val OlonanAVO Channel: Adrian Val OlonanHace un mes
  • My favorite episode of these series

    D L V N T HD L V N T HHace un mes
  • Pleaseee do one about Betty la Fea, great guilty pleasure to many people

    Ilsa A.Ilsa A.Hace un mes
  • <a href="#" class="seekto" data-time="340">5:40</a> Even in Filipino Telenovelas, most of the time there is a super evil villain who will pour acid to his/her victims.

    Milady Milla de Winter JovovichMilady Milla de Winter JovovichHace un mes
  • U should do Rebelde

    Briannah HicksBriannah HicksHace un mes
  • Yo you need to cover the mexican version of d.a.r.e aka soñadoras lmao

    Speedeamon666Speedeamon666Hace un mes
  • I grew up watching this kind of novelas... And now I realized how fucked they are... Hahaha omg

    Constanza GuerraConstanza GuerraHace un mes
  • She's rich and she's a bitch

    KikiKikiHace un mes
  • I like how the villains harm themselves when their hands slip.

    sjalalsjalalHace un mes
  • That's so fucking mess up shit

    Wisnu AdityaWisnu AdityaHace un mes
  • YOU SHOULD MAKE SOME ABout THE KID NOVELAS!!!

    JocelineJocelineHace un mes
  • Standing inside a flower made out of balloons...

    CharlotteCharlotteHace un mes
  • Every telenovela that’s been featured of this so far I watched when I was a kid and I really wish this segment was around back then because it would have saved me months of anxiety lol

    ShinePrettyShinePrettyHace un mes
  • This novela was my obsession back in the day 😁

    jessfher1611jessfher1611Hace un mes
  • THIS IS LITERALLY THE BEST SERIES PF YOU TUBE VIDEOS ON THE WHOLE DAMN SITE

    Johnathan HouckJohnathan HouckHace un mes
  • Basically the four shittiest girls band together to be addicted to druga

    Obito UchihaObito UchihaHace un mes
  • <a href="#" class="seekto" data-time="326">5:26</a> LMAO, I'm dead the freaking zoom in is glorious

    Alexa YuiiAlexa YuiiHace un mes
  • my favorite so far

    y e x i d e xy e x i d e xHace un mes
  • I remember watching this as an 8 year old and envying the fashion 😂 as I got older the envy started to fade away because some of these fashion choices are questionable 😂

    Lexi bearLexi bearHace un mes
  • oh my god im from mexico, i grew up with telenovelas and until this point i just realized how hysterical nonsense this was :O i love this objective videos tho

    Ale MondragonAle MondragonHace un mes
  • Excuse me what

    Jade WestJade WestHace un mes
  • I just need to say QUÉ?...

    Clonazepam 911Clonazepam 911Hace un mes
  • <a href="#" class="seekto" data-time="202">3:22</a> the QL0 😂😂😂😂

    Monica MarínMonica MarínHace un mes
  • this is so ridiculous, how can people fucking sit there and act this out

    Ametaf JohoraAmetaf JohoraHace un mes
  • Roxanna claimed she was abused by her father, which would explain why she is so traumatized. We never find out if it's true or if she was schizophrenic.

    Vanessa BayardoVanessa BayardoHace un mes